siłownia

Testosteron- definiuje męskość, odróżnia samców alfa od tych, którzy im się podporządkowują, daje nam pewności siebie i energii, poprawia libido. Każdy człowiek powinien chodzić o to, by poziom tego hormonu utrzymywać u siebie na wysokim poziomie. Niezależnie bowiem od innej mody na zniewieściałych facetów przypominających dziewczynki, czy zapewnień, że jakkolwiek nie musimy już zabiegać o przetrwanie czy bić się o samice jak polscy przodkowie- testosteron dużo jest nam bardzo potrzebny. Zwłaszcza gdy uwzględnimy fakt, że w latach 1940-1990 zaobserwowano spadek małej ilości plemników w nasieniu ludzi o ponad połowę!

Siłownia Tychowo

Bezpośrednią tego uwagą jest mały testosteron, z zmiany przyczyn tego zjawiska naukowcy dopatrują się wielu. Jedni rzeką, że to efekt wzrastającego odsetku klientów z nadwagą (im więcej tłuszczu, tym zwykle niższy testosteron), inni wierzą, że to przez estrogeny, których zapewniamy sobie z zewnątrz. Ja zgodzę się z ostatnimi, którzy za pierwszego winowajcę mają… stres. Nic tak bowiem nie zaburza polskiej gospodarki hormonalnej, jak długie napięcie. Gdyby istniejesz na nie narażony- spokojnie. Tylko się nie stresuj. Da się spośród obecnym walczyć. Niniejszy tekst zaproponuje Ciż nie tylko, jak się wyluzować, a również niczym nowymi formami zapewnić sobie większy stopień hormonu męskości.

somatodrol

Obniż kortyzol

To właśnie ten niechciany hormon sprawia, że się stresujemy. Reagując na konkretną metę- mobilizuje nas do dzieła, motywuje, dodaje siły. Zapewniał naszym przodkom (wraz z adrenaliną) możliwość szybkiej walki lub ucieczki. Niestety dziś w znacznej w większości przypadków martwimy się rzeczami, które nie stanowią zagrożenia życia, więc mechanizm z starych czasów bardziej przeszkadza, niż leczy. Tym niezwykle że długotrwale podniesiony kortyzol powoduje stany zapalne (jakie to dzisiaj płacą za nowotwory i wady serca- dwie podstawowe przyczyny zgonów w krajach wysoko rozwiniętych), katabolizm (rozpad mięśni), stawianie się tłuszczu, czy wywiady ze snem, przemęczenie i drażliwość. A co najniebezpieczniejsze dla gości- konkuruje z polskim testosteronem. Dlatego powinieneś się imać wszelkich sposobów (no, może poza heroiną…), żeby się wyluzować. Medytacja to stały numer sam na liście wyjść na stres. Już 15 minut dziennie po miesiącu da Ci zauważalnie spokojniejszy charakter i dobry sen. Po drugie- ćwiczenia rozciągające. Po trzecie- oglądanie komedii, czytanie dowcipów, czy szerzej mówiąc- śmiech. Kolejny element- samodzielnie wykonany masaż stóp czy łydek. No, chyba że jesteś kogoś, kto ten masaż będzie wybierać Ci robić 😉 Po piąte- kontakt z nowym człowiekiem. Uściski potężnie redukują stres. Coraz lepiej działa pocałunek albo seks. Ponadto- słuchanie relaksującej muzyki, czytanie książek, autohipnoza, basen, taniec, zioła uspokajające takie jak melisa czy waleriana (nie, nie są tylko dla starych, znerwicowanych bab)… a dalej jedna, bardzo udana porada- przyjmij pozycję zwycięscy. Unieś ręce w głowę w kroku triumfu, rozszerz nogi. Stoisz, jakbyś coś wygrał, a mózg dostaje sygnał, że istniejesz jasny siebie, więc zaczyna mieć więcej testosteronu i zmniejsza kortyzol. Jak widzisz- cwanych. Obniżenie poziomu stresu jest wyjątkowo istotne, dlatego zawsze prowadzę nań ważną uwagę. Pozwól je zbyt podstawę swojej piramidy samodoskonalenia.

Siłownia Tychowo

Konkuruj z nadmiarem estrogenów

Tak jak kobiety wytwarzają nieznaczne porcji testosteronu, choć niektórzy myślą, że przeżywają go jedynie samcy, no a my wytwarzamy pewne ilości estrogenu, choć kojarzony jest zwykle z płcią piękną. I, co jasne, powinniśmy starać się o to, żeby nie zdominował naszego testosteronu. Najistotniejszym elementem, który znacząco obniży Twój estrogen jest… spalenie tłuszczu. To przeważnie tkanka tłuszczowa produkuje estrogen, jaki z zmiany powoduje zbieranie się tłuszczu… i przy się zamyka. A wtedy się dziwisz, że tyle mężczyzn ma znaczące piersi i brzuchy, jakby ubiegli w ciąży… Cóż, gdyby wiedzieli, jak znaczące jest staranie o strukturę również jak dużo lenistwo ogranicza ich męskość, na pewno dostali się za siebie. Polecam także przerzucić się na picie wody kranowej. Obecna w butelkach zawiera czerpiące z plastiku ksenoestrogeny. Spożywaj i mniej nabiału (krowa to samica, więc naturalnie produkuje żeńskie hormony) i kilka piwa (chmiel co prawda ma roślinne odpowiedniki estrogenu, które w niższym stanie na nas oddziałują, ale wypicie nawet trzech piw to już spora dawka tych złych związków)

Siłownia Tychowo

Wyśpij się

Testosteron wytwarzamy głównie nocą. Pewnie rozumiesz to rano, budząc się z racja zwanym „masztem”. Aby organizm mógł zsyntezować jego prawidłową ilość, celuj nie tyle w wydłużenie snu, ile w poprawę jego formie. Ważna więc dostać na moc rodzajów. Przede każdym- przewietrz pokój przed przejściem do łóżka. Badania dowodzą, że dużo śpi nam się w mało chłodnym pomieszczeniu. I rzeczywiście w takim, gdzie jest bardzo tlenu. Po drugie- nie używaj telefonu ani komputera na ponad godzinę przed planowanym pójściem spać. Ekrany urządzeń elektrycznych oszukują nasz mózg, gdyż robią wrażenie, że jest dzień, więc wytwarzamy mniej melatoniny (rozumianej jako hormon snu). Dodatkowo warto spróbować, albo nie śpimy na zamówienie miękkim łóżku, wyłączyć WiFi (nie zostało dokładnie potwierdzone, że zakłóca cykl snu, ale o dmuchać na zimowe), nie poruszać się przed snem grami czy filmami też nie spożywać posiłków na 3 godziny przed snem. Wprawdzie to mit, że przytyjesz, natomiast jeżeli organizm skoncentruje się na trawieniu- jakość snu spadnie. I wreszcie- wspomagaj się suplementami, które umożliwiają zasypianie. Chodzą do nich GABA, 5-HTP, passiflora, czy wspomniane wcześniej melisa i waleriana. Stosuj sam spośród nich przez dwa tygodnie, potem przez taki tenże czas inny, a rzeczywiście w kółko, by organizm się nie przyzwyczaił. Zadbaj jeszcze o to, żeby być wielki stopień witaminy D (na okres jesienno-zimowy zapisuje się suplement), magnezu (bierz/spożywaj go rano, bo to najlepiej się wchłania), cynku i selenu. A skoro to dla Ciebie jeszcze zbyt kilkoro- możesz sprawdzić DAA, Tribulus, Maca, albo ziele Damiana. Są pytania, które odpowiadają, że nie wykazują szczególnie mocnego działania, lecz są te takie, które przyjmują ich skuteczność. Moja decyzja jest taka, że wszystek organizm jest odwrotny a o ćwiczyć na sobie, jeżeli tak są to dietetyczne sposoby. Wtedy skoro nie tracisz nic, prócz kilkudziesięciu złotych. Gdyby nie zadziała- trudno. Jeśli zadziała- skorzystasz.

Siłownia Tychowo

Nie przegrzewaj jajek

Nieprzypadkowo nasze jądra są umieszczone poza jamą ciała, w mosznie. Panuje tam bardzo niższa temperatura, co zapewnia żywotność plemnikom. Wykazano, że przegrzewanie jajek bardzo sprzyja obniżeniu testosteronu i oczywiście pogarsza jakość nasienia. Jeśli chodzisz na saunę- nie przypominaj tegoż szczególnie niż dwa razy w tygodniu. Postaraj się również nie brać długich, gorących kąpieli. Nie miej laptopa na kolanach, gdy pracujesz. Nie noś obcisłych bokserek ani spodni. A najlepiej śpij nago. Twoje „wory” będą wniebowzięte.

Siłownia Tychowo

Bądź aktywny

Narzekam na zasadzie dwojaką aktywność: Fizyczną i sportową. Częste uprawianie seksu niezwykle skutecznie podnosi poziom męskiego hormonu. Co do masturbacji założenia są bardzo zróżnicowane- jedni trenerzy zakazują zawodnikom onanizacji przed ważnymi meczami, inni daj ją radzą. Cóż, tu także musisz dać się na siebie i przygotować eksperyment- sprawdź, jak zadziała na Ciebie dwukrotne zwiększenie częstości samodzielnych wytrysków przez załóżmy, miesiąc. Jeśli poczujesz się lepiej, oznaczać zatem będzie, że warto. Po drugie- zacznij dźwigać ciężary okołomaksymalne. Oczywiście, jeśli wcześniej nie istniał na siłowni także nie znasz odpowiedniej techniki- nie kieruj się od razu na nie oczywiście jak szerokie sztangi. Wpierw poćwicz sam ruch, potem zacznij dźwigać. Badania dowodzą, że często ćwiczenia wielkich grup mięśniowych, takich jak plecy czy nogi, powodują duży wyrzut hormonów anabolicznych. Nie przebywaj wtedy na tyle, bo zapuścisz korzenie. Działaj. I używaj. Mam szansę, że nie olejesz wydanej w tym artykule informacji oraz sprawisz kroki, by stawać się lepszym facetem. Powodzenia!

Siłownia Tychowo

 

Zobacz również partner do seksu

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o