Whitepress i publikacja staje się prostsza

Osoby zaangażowane w projekty związane z promocją i pozycjonowaniem stron internetowych często poszukują źródeł, skąd można pozyskać wartościowe linki. Przeszukiwanie sieci pod tym kątem jest żmudne i czasochłonne. Każda potencjalnie nadająca się do tego strona powinna być sprawdzona pod kątem wielu parametrów, które określają jej jakość. Jest jednak sposób, który pozwala oszczędzić czas i zwraca wiarygodne wyniki znacznie szybciej. To współpraca z Whitepress – platformą pośredniczącą pomiędzy reklamodawcami a wydawcami.

 

Jeśli swoją strategię pozyskiwania klientów opierasz w dużej mierze na content marketingu, Whitepress to doskonałe narzędzie, które pozwoli znacznie skrócić proces publikacji treści na wiarygodnych i powiązanych tematycznie serwisach. Publikacja atrakcyjnych dla czytelnika i wartościowych pod względem merytorycznym treści pozwoli Ci wcielić się w rolę eksperta. Jednocześnie w artykule możesz zamieścić link do Twojego serwisu. Miejsce, w którym umieszczony zostanie link oraz anchor tekst zależeć będą od rodzaju artykułu.

Czym dokładnie jest Witepress

Obecnie jest to jedna z największych platform content marketingowych w Polsce. Zaczynała od pośredniczenia w publikacji artykułów eksperckich, dziś prowadzi znacznie szerszą działalność. Z powodzeniem odnajdują się w niej reklamodawcy zainteresowani publikacją artykułów sponsorowanych, influencerzy, jak i wydawcy portali i stron internetowych.

Whitepress jest bardzo prosty w obsłudze i przyjazny dla użytkowników. Wyposażony został w świetną wyszukiwarkę, która osobom zainteresowanym publikacją swoich artykułów umożliwia przeglądanie ponad 4100 portali i blogów gotowych do publikacji treści reklamodawców. Artykuły muszą być oczywiście dopasowane tematycznie do portalu, na którym umieszczona zostanie publikacja. Tu przydaje się właśnie wyszukiwarka. Określamy w niej, czy zamierzamy przeglądać wszystkie portale, czy też tylko te, które powiązane są tematycznie z naszym serwisem. Można też wybrać jedną, konkretną tematykę, która Cię interesuje. Whitepress umożliwia wprowadzenie budżetu, jaki zamierzamy przeznaczyć na publikację artykułu. Rozbudowana wyszukiwarka, która umożliwia wprowadzenie różnych kryteriów wyszukiwania to niesamowite udogodnienie dla reklamodawców.

Co jeszcze oferuje Whitepress?

Jak już wspomniałam, Whitepress zaczynał od pośredniczenia w publikacji artykułów eksperckich, a w późniejszym czasie znacznie rozszerzył swoją działalność. Obecnie można na platformie publikować również artykuły sponsorowane, w których mamy pełną dowolność, co do miejsca umieszczenia linka oraz tekstu zawartego w anchorze.

W przypadku artykułów eksperckich, czyli charakteryzujących się znacznie wyższą jakością niż gościnne, link zawsze umieszczany jest w stopce i nie może mieć charakteru reklamy. Powinna to być bezstronna informacja dotycząca autora tekstu lub ewentualnie jego serwisu. Artykuł po zatwierdzeniu przez platformę czeka na publikację przez wydawcę.

W przypadku artykułów sponsorowanych płacisz za publikację tekstu, a przy artykułach eksperckich ponosisz tylko opłatę manipulacyjną (15 zł). Reklamodawca może zaznaczyć opcję, by opłatę manipulacyjną poniósł wydawca. Z doświadczenia wiem jednak, że wielu wydawców taki warunek zniechęca do publikacji.

Whitepress to także doskonałe miejsce dla osób zainteresowanych influencer marketingiem. Platforma daje możliwość szybkiego wyszukiwania blogerów i vlogerów, którzy chcieliby nawiązać współpracę.

Jeśli chcesz publikować treści, ale nie posiadasz własnych artykułów, Whitepress daje też możliwość zamówienia tekstów przez platformę. Opracowują je pracujący dla Whitepressa dziennikarze i specjaliści z różnych branż. Zamówiony tekst można później zamieścić na własnej stronie albo opublikować na innym portalu.

Whitepress oferuje też wirtualne biura prasowe, promocję treści w oparciu o mechanizm ContentStream oraz rozbudowaną analitykę i statystyki. Ta ostatnia opcja umożliwia reklamodawcom sprawdzanie wiarygodności wydawców, a także weryfikację efektów publikacji, popularności artykułów itp.

Czy warto korzystać z takiej platformy? W moim odczuciu tak. Znacząco skraca ona czas niezbędny do wyszukania wartościowych serwisów, na których można umieszczać artykuły eksperckie i sponsorowane, sprawdza za nas jakość tych serwisów i prowadzi statystyki. To wygodne narzędzie, które docenią zarówno reklamodawcy, jak i wydawcy.

Artykuł powstał we współpracy z https://www.blog.gdaq.pl/2017/07/whitepress-zrodlo-dobrej-jakosci-linkow-i-nie-tylko

 

współpracuj czy pracuj zarabiaj i zarejestruj się

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o